موجود اپچاک بن تن (Upchuck)

ben 10

واقعا موقع دیدن اپچاک کاری جز خنده نداریم ولی این موجود قدرت زیادی دارد و با خوردن اشیاء می تواند از دهان خود لیزر شلیک کند.

Upchuck نمونه DNA Omnitrix از نژادهای Perk و Murk در Gourmand از سیاره نابود شده Peptos XI و در حال حاضر Peptos است

در سری اصلی ، پرک اوپچاک چشمانی سفید داشت و کت و شلوار جلو باز مشکی با آستین های سفید و نوارهای سفید دور پاهایش و زیر پاهای سه انگشتی خود را پوشانده بود. او نماد اصلی Omnitrix را روی دست چپ خود گذاشت.

بن در نقش مورک اوپچاک
مورک اوپچاک پوستی به رنگ سبز باتلاقی ، شکمی برنزه و پوزه بند ، جوانه های سیاه و لکه های سبز سیاه بر روی دم ، اندام و پشت دارد. چشمان او تیز و سبز است ، دارای خطوط سبیل مانند است ، دندان های او بیشتر با دندان های سگ قابل مشاهده تیز تراز شده و دم او کوتاه و صاف است ، در مقابل دم پیچ خورده Perk Upchuck. گوئن در نقش مورک اوپچاک این صفات را دارد.

در هیروز یونایتد ، راه راه های سیاه مورک اوپچاک روی صورتش بلندتر بود و به دهانش می رسید و او به جای سه خط فقط دو خط داشت. پنجه های او از طریق خردل انگشتان به دستان او متصل شده بود.

مورک اوپچاک در Omniverse به طرح قبلی خود شباهت دارد ، با این تفاوت که پنجه هایش بلندتر و بزرگتر ، جوانه هایش روشن تر و لکه های کمتری روی بدن دارد. او اکنون فقط دو دندان به شکل آندربایت دارد و نشانه های صورت او نازک تر است و توسط صورت وجود دارد و دیگر سرش را نمی پوشاند.

همچنین او می تواند با زبانش هم به مبارزه بپردازد.

در بازی بن تن مبارز میتوانید به این موجود تبدیل بشوید

و با این موجود دوستداشتنی چرخی در شهر بزنید

ben10

لینک دانلود بازی بن تن مبارز